Hmm en så kallad "Vanlig" dag.

Idag har jag  varit i skolan och gjort lite dittan ... Sedan for jag och satu och gymade Mycket mycket jobbigt ,börjar nästan tappa lusten lite,  men vill man bli en hamburgarbifff så får man då stå sina kast ;). Sedan när vi hade gymat var jag på väg mot Dennis . Då kom de 5 Romer ( dom var inte gammla)  frågade först på finska
:- har du cigg?
-Va?
-Cigg?
- Men jag har bara 2 kvar.
- Men kom igen.
Fy fan alltså de här glömmer man alrig varför ska allt Äckligt hända mig ? ...
De här 5 Pojkarna började Tafsa på JUST mig ! IDIOTER.. fan vad haparanda håller på att bli .... ja inte som de har varit iallfall ..  jag gav en cigg till slut =/ så dom skulle sluta ....  

Jag gick där i från och var på mycket mycket dåligt humör! Men sen när man kom till Dennis fick man iallfall några *ganska många* Skratt stunder .

Nu sitter man hemma och vet inte vad man ska göra .. nog för att jag har en massa läxor som måste  göras men de orkar man inte ens tänka på så ligger man halv död ....


/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0