God dag....

Jag vaknade av att hemtelefonen ringer.. Mamma svarar HEJ! MEN TACK SKA DU HA...

Vadå tack? tänker jag hm? Det kanske är idag hon fyller år? Och så var de Iss0 hänger inte alls med här i världen har ju inte ens köpt någonting.  Nå får se om man far förbi ica och köper choklad.

Nu sitter jag hos Gina och Mattias. Ska snart dricka kaffe.
Idag hade jag tänkt förlänga naglarna men de får man ju se om man orkar Det sägs ju att det ska ta flera timmar och göra. MEN VI FÅR SE. Jag måste ju använda det var jag har köpt.




Igår färgade jag håret köpte en ny blond hårfärg som jag inte brukar använda. Resultatet blev vitt! och så färgade jag under håret mörkbrunt (ser ut  som svart) så det skiftar mot de blonda och då ser de grått ut. Iss0 har blivit gammal =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0