Jag och Erre

 Kom på en rolig miss jag gjorde i går när jag och Erre skulle gå till gymet. Vi går där vid Gamla Ica Maxi.
 
Jag kollar på en skylt och börjar små skratta : hehe Erre ännu att dom skriver tonåringsrökning förbjuden!  Dom verkar ju veta vars tonåringarna tjuvröker Haha!
Erre ba : De står tomgångsköring förbjuden.
- Opps då började jag skratta hahah de var de bästa från i går nog för att de bara varade ett liten tag men de var kul.








Om man har svårt att stava och läsa, de kallas för ett svårt ord? som jag inte kan stava till haha! men om jag ska gå till doktorn hur ska de då gå till om jag inte ens kan stava till min sjukdom? 



/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0