Måndag

 Ja vad har man nu gjort under måndagen? Jag har varit i skolan och har haft lektioner. Först Svenska Jag och Erre redovisade de gick väl så där tyckte inte det gick så bra men Helt okej!
Målade klart mitt lejon Idag blev inte så fin men duger för mig :) kanske lägger upp en bild på MIN TAVLA om jag nu fixar fram en kamera som är omöjligt! För jag har ju inte ens en kamera på mobilen vet inte vad som har hänt med den, den har bara sluta fungera   =/


Haft Engelska gjorde om glosorna fast jag inte hade behövt.
Hade Turism ? ellr vad det heter´. Det är ganska intressant.

Efter min Helt OKEJJIIGA Skoldag for jag och gymmade det känndes som om jag kunde springa i evigheter! Men sprang bara 10 min ;)

Efter gymmet kom H och hämtade mig vi for hem och jag gjorde middag, Det gamla vanliga nudlar! Fast idag hade vi lite taco köttfärs kvar så gjorde en smet av de hela MEN det var gott.
Sedan skulle Han fara och göra vad??????? Öhhh Orkar inte lyssna!
Nå men nu sitte jag här i mitt andra hem och skriver i denna blogg ? varför? För jag har lite att göra :)

Men Men nu ska jag chilla och kanke spela lite på facebook Mitt beroende har Minskat som fan tacka GUD för de slipper man ägna hela sitt liv med SPEL?


// Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0