Nagelförlägning.... aldrig mer...

Japp nu har jag prövat på nagelförlägning och det gick inte så bra. mina naglar ser ut som kalle anka fötter!! kanske för att jag inte orkade hålla på med naglarna i flera timmar.

Nåja de var sista gången ska nu lägga till lite frans manikyr och sedan piffa upp med nagellack så det ser lite verkligare ut!!!
hojja ska nog härdan efter köpa lösnaglar! hade fått 3 pack för detta pris! Lite miss nöjd.
Allt verkar gå åt skogen nu innan skolan börjar....
först håret nu naglarna. 





Har inte ens hunni  tvätta :/ så kommer nog att gå naken till skolan :( Fast det är ju ännu en dag kvar!


Nu ska jag bara vänta på att Henrik kommer så vi kan åka HEM och Äta tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0