opsss... har visst inte ladda upp mig på flera år;)

Jag kan berätta att det inte har hänt nå kul under de åren som har gått sen jag skrev sist ;)
kanske lite förändringar i livsstilen men inget annat.
Mitt nyårslöfte var kanske att börja blogga? får se hur de går.
 Annars var de att börja gymma när skolan börjar och de är snart.

I julklapp fick jag smink, parfym, ett "träd" eller kanske heter de grenar (dom lyser iallafall). och pengar givetvis. Pengarna är SLUT vet inte ens vad jag har gjort med dom? Köpt kläder och skit. Jag köper alltid onördiga saker tex som nagel saker för 535kr? vad ska jag med de till jag bryr mig inte ens om mina naglar speciellt mkt.
nå jag köpte iallafall en nagel penna som man gör fransk manikyr med, nagelförlägningar, lösnaglar.


Saknar Det Redan :'(

Nu är även löshåret borttaget =/ Det tog ett tag innan håret gick bort. Fick slita med polygrip och smörja med babyolja. Nu när jag har fettigt hår borde jag passa på att färga håret! Nåja skönt att få kamma håret utan problem. Men jag känner mig ful med mitt riktiga hår det är så kort. Funderar på att klippa de ännu kortare för de har blivit så slitet. Men de vette fan får se.




Kanske så här kort?



Fast de är ju mycket snyggare och sexigare med lång hår! (kanske inte så långt som på bilden) Men i så fall låter jag mitt riktiga hår växa! Aldrig mer hårförlägning! (inte på ett tag iallfall (A) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0