Sitter åter igen i mitt andra hem!

Ja nu sitter jag här hos Gina igen. Jag kollar på tv och funderar på varför de är så snyggt med stora bröst? vem är det som har kommit på att dom ska vara stora? varför är det så snyggt? Bröst är inte tillför att vara snygga? enligt gud? men enligt alla Killar ska dom vara stora och snygga?  Inte enligt alla killar men typ.

Vad ställer Ni för krav på oss tjejer? Jag tycker att det är snyggt och önskar att mina vore större! men jag hade inte brytt mig om hur tuttarna såg ut om inte Alla skulle prata om bröst helatiden.   Och i varenda tidning och flim ska de vara med en super snygg kvinna men vars är alla  snygga killar? Killar behöver inte oroa sig alls...
Vad ska de bli av men världen?






nånå :) Nu ska jag chilla sen vetttte Kolla Rena Rama Rolf Iallfall köpte 2 nya Filmer i går Så jävla bra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0