To Day..

 Hej nu är jag och hälsar på Gina,Mattias och Cornelia. Jag har tränat lite på glosorna som jag egentligen skulle göra i onsdags men kunde inte alla så ska göra dom Imorgon. Jag testade träna på glosorna på internet Glosboken.se en Bra sida tycker jag fick in dom snabbare än vanligt (=

Igår var jag och solade Jag såg lite skillnad eller så inbillar jag mig bara. Läste just att om man solar 1 gång i månaden så är det 50% att drabbas av hudcanser Shit!! Det visste inte jag..


Imorgon blir det skola och gym och kanske lite pluggning till Engelska provet jag har på Onsdag Huj var jobbigt.



Det passar ganska bra att jag skrev om miljön Nu är jag värsta miljöförstöraren men jag menade ju att man kan tänka på miljön minst 10 grr PER DAG , Det ska jag iallfall försöka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0