Hejsan!

Ja det är ganska skönt att ha egetföretag... inte för jag vet om det går så bra nu i början ... men jag är ändå nöjd..

I förrgår var jag och städade på 2 ställen.  Men men jag tar inte så mycket betalt så kanske inte kommer att tjärna så mycket =/ men jag måste tänka positivt, Det här gör jag inte för att tjäna pengar utan att lära mig någonting nytt...

Nu ska jag bara vänta på att nån kund ringer funderar på om jag ska ha en Sköta om mig själv dag. Bara ta det lungt Gymma, sola lite och Sköta om mina fötter ;) måla mina naglar som har växt nu efter Rusta (: kanske till och med göra en fransmanikyr...

Jag saknar lilla Cornelia? har inte sett henne på flera veckor känns det som....


Jag har iallfall ett uppdrag idag och det är att tvätta, Just nu sitter jag här och väntar på första tvätten som är i gång :O tar ju 2 timmar för VIT tvätt....



Nu ska jag fortsätta att pyssla om mig själv :) var förbi Köpcentret i går och hjälpte H att handla lite kläder...
Och tyvärr var jag ju tvungen att köpa lite för mina slantar;)

/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0