AJ AJ AJ AJ AJ

Jaaa nu har jag träningsvärk i armen fy fan vad det gör ONT! känner mig helt handikappad. Har såååå ONT vill bara sova.

I morgon ska jag fara till luleå med min kära familj (utom pappa då) Hoppas jag hittar fina kläder som jag kommer använda!!!!!    
Idag hittade jag lite mer kläder här hos gina (som jag igentligen skulle sälja på Tossi sen i sommar) Men jag tänkte att dom var ju fina så jag behåller dem ;) hehehehehhe Fast vissa av kläderna ska till Tossi.


Satt här för ett tag sen och försökte hitta lite information om böckerna jag ska läsa (fuska lite) men tyvärr förstår jag inte frågorna som jag fått så de hjälpte ju inte så mycket! så måste alltså fråga läraren först innan jag börjar mitt FUSKANDE MOHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!


OM IDAG: Jag vaknade klockan 8 for till standen och solade lite :) sedan for jag och tränade lite till och sedan promenerade jag till M-lund... alltså de jag har gjort nu hela veckan!


(skulle bara berätta att jag lever och har skit ont i Armen)

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0