Fredag och LOV!

Ja då är det Fredan igen och vi får lov tack Gud jag dör ju snart av stress!

Jag lever stressigt för att jag inte hängde med i småskolan..... det är mitt eller lärarens fel. Hade man bara gjort allt i min takt hade allt varit bra Idag. Det är alltså Engelskan jag pratar om. Fattar ingenting. försöker lära mig men man kan ju inte lära sig på HÖGNIVÅ.... Men jag försöker det är de viktigaste. Jag fick ett till IG. Jag kommer ju inte klara nationella proven det är ju en dröm som inte kommer gå i uppfyllelse:'(


SKit samma nu under lovet ska jag ta de lungt och läsa 2 böcker en svenska bok och en engelska och dessutom träna till Engelska provet som jag ska göra om. Nå då har jag iallfall gjort upp mitt LOV. Det handlar ju bara om skola. SKYLL MIG SJÄLV! jag är sur.

Nu sitter jag hos Gina och passa en Konstig unge hojja jag fattar inte hur barn kan vara så roliga.
Har gymmat och varit på idrott och även promenerat tilll m-lund= bort med pizzan jag käkade. Alltså +-0 Yeee alltså hela dagen helt i "onördan" bara för en äcklig pizza. HAHA visst är jag rolig Men goooooood Bye!


BTW Jag saknar att krama Jenna <3




Och jag SAKNAR MITT LÅNGA HÅR





Och Saknar att vara Busig.... Och min Fd kropp :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0