Fredag


Ja idag har jag gjort mycket eller mycket och mycket men många roliga saker. På morgonen for jag och Erre till skidspåret och tog en 3 km runda chillade lite och drack varm OBOY jätte mysigt. Efter våran skidtur for jag, Erre och Terran ut på isen och körde skoter eller jag åkte ju bara, fast testade köra en bit det var roligt men guppigt.  Vi kollade på deras stugor det var mysigt.




Nu sitter jag här och ruttnar hos HENRIk  HUJJJ!!!!!  vet inte vad man ska göra justja idag kanske man borde hälsa på kusin S och hennes ??? ---- ???  nåja får se vad dagen har att bjuda orkar inte vara här hela dagen om han tor det! HUJ vill bara skriva hemliga saker här men det ids man ju inte !!!! är så IRITERAD!!!!!!!!  




Ha de bra hejdå

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0