Hallå alla Godingar!


Idag har jag inte gjort så mycket pysslat om H inte för jagvet varför men gav iallfall frukost på sängen åt honom, Orkade inte vänta på att han skulle klä på sig. Sedan for jag till m-lund och tog en promenad i DETTA fina vänder!



Just nu sitter jag här och kollar runt. har just sminkat mig och målat naglarna. Har använt manykyrpennen nu fungerade den jätte bra vet inte varför för förut gick det ju bort ruggi fort och nu sitter det kvar? maby bad days?

Igår var jag med Jenna och chillade ;) Ni ser mitt liv går ut på att Chilla när ska det börja hända någonting? ähh händelserna kommer sen kanske när jag fyller 18 ;).... Jag har funderat på varför det är så "roligt" att fylla 18? man kan köpa cigg och gå på krogen och ta körkort? vad mer? Hamna i fängelset mycket lättare? haha varför skulle man vela fylla 18? nej jag vill inte bli vuxen och betala allt själv!   SÅ tacka för att jag inte fyller tidigt på året iallfall kan njuta av 17 årsåldern ett bra tag till.    Nu ska jag vänta på att klockan ska slå 18.00 så ska vi fara hem till mig och käka MAT nammi.....

Justja! Den här veckan har jag ätit pizza  3 grr? fattar ni ? och det är ännu sportlov... Och all min träning känns som ingen efekt!  nåja tar i gen allt nästa vecka! 1 pizza har 2000 kalorier i sig och jag har käka 3 alltså 6000 kalorier extra och inte nog med det jag käkade 2 pizzor på en dag! HERRE GUD ;) skojja...




Hejdå
/Isabelle


Kommentarer
Postat av: sarramarra

Men shit...3 gånger pizza!! :) blir du inte less? ;P

2010-03-15 @ 19:06:22
URL: http://saaramaria.webblogg.se/
Postat av: Isabelle

haha Nej men alltså först på Torsdag var vi i luleå och jag ids inte beställa någonting jag inte tycker om så beställde pizza. Och på Lördag hämtade Gina pizza och jag var hungrig så käkade, Sen när man kommer hem och väntar sig Bra och god mat hade vi pizza hemma också så var ju hungrig igen och orkade inte börja laga någon egen mat. kanske var lite onyttig men men. Man blir aldrig less på PIZZA ;)

2010-03-20 @ 11:39:05
URL: http://iss0dabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0