Igår och Idag

Ja då är de ju Söndag som vanligt hinner ju inte ens känna av att man har helg innan den är slut! Nå sista veckan nu sen har man LOV!!! fast jag är inte ledig då för jag måste läsa min engelska bok som jag nu har dragits med ända sen vi började skolan? smart Iss0!

Igår var jag hos Erri och firade henne men orkade inte vara där så jag for hade ingen Feeling! efter som jag fick stressa som fan! han just och just sminka mig och äta lite mat sen for jag snabbt på party...... Men jag och H for hem och myste i stället mycket bättre än och lägga på sig extra kalorier ;)




Idag ska jag kämpa med mitt svenska tal som jag ska utföra imorgon. Har tänkt göra det nu i flera dar men du vet jag, jag sparar allt till sist. Hur blir det med körkortet ? kommer jag plugga sista dagen innan provet? man vet aldrig med mig jag är som jag är...


/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0