Luleå

Ja då har man varit i Luleå och handlat lite kläder tack mammsen!

Jag köpte en skjorta,2 leggins,midjebälte, smycke,klämmor det var de? Hojjjaaa det är alltid så skönt att komma hem efter en "lång" resa ;) har kanske köpt ngt annat som jag inte kommer i håg... Just Ja en Överaskning till H fast det får han först till påsk.  
Jag och Gina tog även en Kaffe med Madde och Ansa det känndes som förr när vi brukade umgås. Roligt att träffa folk som man inte umgås med i vardagen.


Nu har Taru ring nästan every dag om inte every dag om jag ska komma och gymma med henne ;P kanske gör det imorgon om hon nu ska. Det behöver jag verkligen nu för jag käkade lunch/middag med mamma,Jenny och Gina. Och jag åt förstårs pizza Jävla MÄNKI.... nåå nu ska jag bara chilla, har ganska ont i fötterna + mina träningsverksarmar!




Imorgon Gymmmmmmmmaaa ! Jippie ....

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0