Onsdag

Hejsan alla..... Som ni borde veta vid de här laget är jag inte den bästa på att uppdatera! men nu gör jag det.
Den här veckan har jag inte gjort så mycket kännt mig stressad fast jag inte gjort någonting kan bero på att de jag behöver göra är hemma och jag, jag sover ju typ bara hemma det är de enda jag gör. Nå nog om de jaghar iallfall gymmat varje dag med Jenna och de blir nog hela veckan ut nu ska vi fan börja se resultat!!!!!!

Om denna dag!: Jag har kännt mig stressad som jag nu sa men extremt mycket idag. Kan bero på att jag inte pluggade så mycket till omprovet i Engelska. Men det gick ju bra tacka GUd att jag har en snäll lärare! kunde typ inget och skulle ha 16 rätt men hade bara 13 (A) och fick G TACK TACK TACK det är mycket man får tacka för här i världen. Och behövde inte stressa med Boken ska göra den först efter påsklovet det är också en sak att tacka för. Alltså behöver jag inte stressa med skolan iallfall.

Nu sitter jag hos Gina och chillar efter 1 timmas träning skönt men lite tråkigt.


Det var allt för idag syns kanske någon annan dag Samma tid och samma KANAL

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0