Rubrik

Hejsan, igår var det Ginas dag och jag kan ta och berätta lite vad jag gjorde. På morgonen märkte vi någonting som inte var bra mamma väckte oss klockan 6 på morgonen.... Det hade inträffat JÄVLA IDIOTER Feel sorry for H. Vi palllra oss till skolan med tråkiga nyheter. Jag gick på lektion vi hade idrott och den lektionen var helt okej fast tänkte på de som inträffat hela fredagen. Efter idrotten gick jag som alla andra Fredagar och tränade på gymmet. Sedan fick jag skjuts av H till Gina satt i trappuppgånen för hon var ju natuligtvis inte hemma!!! Iss0 börja bli jävligt pissnödig............................ vänta och vänta men hon kom aldrig. Jag börja gå för jag var så piss nödig kollade om Jenna var hemma men nej! Det är ju alltid så att när man verkligen behöver dem finns dom inte. Men iallfall rusade jag till Ica för att gå på Toa märkte även att jag fått stora skavsår. Tänkte att jag även kan kolla på sminkavdelningen ändå när jag är på ica. Joo då ser jag ju Gina ............ Hm Hm! nåja sen prommade vi till Gina och käka tårta...




Krångligt:
först skulle vi tjejer ha taco kväll men nej nej alla hade visst olika planer så det blev lite olika maträtter för alla. Och jag käkade räster från alla Super billigt för mig bra för min Ekonomi tumme upp! Tack.

Nu sitter jag alltså hos Gina hon ska även fira idag fast hos mig så ska hem och äta tårta idag med, tur att jag tränar... ja på Tisdag har jag alltså tränat 2 månader... bara några till så tar man kanske en paus.

BTW: Jag måste bara berätta lite snabbt om Torsdagen. Jag hade så jävla roligt med Jenna och Erre jag skulle inte ha någontin emot att uppleva den dagen igen. Tack för att ni  finns mina roliga troll. Vi kollade alltså på en massa roliga klipp och skrattade ! det är viktigt här i livet om man ska kunna leva !




/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0