Fan också!


Alltså jag är ju fortfarande blond fast jag färgat håret och allt!

HAha jag har ju allltid vela ha kanal 3 och 5 IALLFALL! och nu idag kom jag på?! det är ju bara att gå på hemsidan efter som att världen har utvecklats så mycket! Så nu kan man ju kolla alla program på nätet ! nice! synd bara att Dh osv några av de bästa kostar några kronor... Alltså jag har ju inte ens följt DH men jag älskar det ändå! För flera tusen år sedan kollade jag på de och följde de första säsongerna men nuu skiter jag i de! då har man mycket att ta igen när livet är tråkigt som tex idag...

JAg har bara suutti inne och kollat på lite sällskap och I form med anna anka NIce!






Och nyss var jag en snabbis och körde med pappa xD haha ! jag blir så stressad när han hållerpå ! jag gör bara fel fel fel!

Vi testade fickparkera ! det gick bra men vet inte hur jag gjorde så då är de ju ingenide! efter som att det var pappa som sa helatiden hur jag skulle göra! alltså körkort upp i min röv. nu slutar jag sterssa med det! det kommer när jag är redo.slut!

Nu kolla mer SERIEIRIERIE!!! GOOD BYE!

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0