Heej heej


Jaa jag har varit dålig på att skriva ! :D men sånt är livet. I Ons målade jag och Satu fiket DET ÄR DOCK INTEHELT KLART! det kommer det inte vara på länge! men De som går i skolan får stå ut med lite fult ett tag. iallfall tycker jag att det blev fint. det är bara en vägg vi inte målat. Fast vi ska ju ännu måla ett lager till efter det.

Sen har jag inte gjort så mkt mer.. var och är sjuk nu. Jag hostar som om jag aldrig hade hostat tidigare.



Igår var jag bara hemma hela dagen förutom att jag körde lite med pappsen- mycket bättre att köra med honom är med mamma. Tyvärr.

Jag kollade serier och de jag inte viste med vårat internet var att man fick bara använda en viss BLabla efter som att jag har mobilt! Så då gick internetslut! nice. hade jag veta det tidigare hade jag inte kollat på alla dessa serier!
Så jag fick alltså offra 279 kr igen fast vårat hade räck till den 27!



Jaa sånt är livet. IDAg ska jag fara till gränsen för att vara med Corre xD haha! nej men ska kanske hitta någonting också!
Men det kanske inte blir så lätt.

Det var allt jag hade att komma med än så länge. Imorgon blir det att hjälpa Sami. TOR JAG.


/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0