HEj

kom just hem från halkbanan! och inte var den så rolig som alla säger... Man körde ju bara runt runt ;) haha jag är van... H busar hela dagarna med sitt körande. MEn jag körde dock inte så bra ska nog inte bli någon busungen utan en tant!
Och äntligen är man då hemma blev jävligt trött av hem resan. Så nu ligger jag här vid datan och latar och kollar på BK Barnkanalen! nice... SOfft!

Här brevid mig ligger min kära vänn fetto påse! med GODIS xD Det var billigt i går så tänkte köpa ett lageer till helgen men helgen kom lite snabbare ;9 fast min hälj är ju idag...  nu funderar jag ¨på om man ska svoa lite så man orkar hitta på ett sätt att fixa gardiner ! utan symaskin ! men ni vet jag har alla hästar hemma så klart jag kommer på nå!


I går var jag alltså och julhandlade en massa saker! var på rusta, ikea och ica maxi men ändå tog det hela dagen... ska bara fixa allt så llägger jag ut bilder lovar inte att det händer idag men om inte så i morgon ;)

Jag köpte iallfall en massa julsaker ! det måste ju kännas som om det är jul!!! ELlER HUR!`?!?!?!?!??!?!

Nu sova lite pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0