Hejsan!

Jaa jag kan erkänna att det var ett tag sedan jag skrev...
 Men jag har haft så mycket att göra så jag har varit död typ 100 ¨grr!

Hela veckan har jag varit på Ikea och motionera ;) NE men det har varit kul och jag har haft ont i fötterna! Praktiken är väl helt okej... alltså de e väl kul osv men jag blir helt hängig när det är 2-3 timmar kvar!!!

I Tors   var alla UF från våran klass och skolan och typ från Luleå och kollade på LAILA baggge?! Det var ju kul och höra på hennes historier osv. 1ÄÅhh det var OKEJ! inte kul och inte tråkigt!




Efter detta for vi och kollade Genrepet av Idol! det var inte häller som jag hade förväntat;P men Man ska inte klaga det var en helt lyckad kväll och jag var super trött när jag kom hem...

Igår skulle vi ha loppis och de hade vi... Alla skulle typ och jobba stackars Erre som fick sitta själv Jag jobbade på Rusta och trodde det skulle gå åt skogen men det gick skit bra ! jag hade inte glmt nå! nice!

Aa sen orkar jag inte skriva nå mer ;) kanske kommer någon rad senare... !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0