Helt slut


Jaa Idag vaknar man att man inte är ett dugg trött och det är ju skit bra!!:D
Nå iallafall var de första dagen på IKEA! det har varit en mycket lärorik dag. men tyvärr kan jag inte ljuga och säga att allt de dom har sagt gått in. Men lite utav de ;)

Vi hade alltså en LÄR dag idag... man skulle lära sig lite om allt typ...



Denna man har verkligen en hjärna!
Seriöst dom på Ikea har tänkt ut allt i lilla minsta detalj!
Det är helt sjukt och samtidigt så jävla smart!
Tumme upp för dig mannen!xD


Efter det for jag till Stadium och köpte ett par efterlängtade tränings byxor! så nu ligger jag här hemma   med godis och väntar på att man ska bli frisk så man kan träna ;) haha

Har också vaknat för ett tag sedan :P har typ sovit i 2 timmar ?! SHIT!

Och snart ska jag fara och joppa lite! skulle rengöra nån inredning... de e så kallt.. ska fan hämta mina täckisar imorgon ;p

Det var typ min dag idag :P

/Isabelle



Uggs är inga bra skor nu nä de e vinter!!!! Har helt blöta fötter PGA dom...
Det måste jag köpa ett par riktiga skor! man måste ha det när man bor i HAPARANDA som bjuder på alla årstider på 1 dag!

Imorgon ett par andra skor så man kommer någonstans!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0