Isabelle Isabelle Isabelle


Jaa nu har jag också lärt mig någonting nytt ! Man behöver inte skriva www???? alltså jag har tänkt på de först nu.. MEn det är en vana att skriva www. sfasdasdas.se Inte bar asfasfgtasf.se??

Jaa gud vad tiden går framåt snart behöver man bara tänka så vet datan vars man vill xD




Jaa det här är min kompis Isabelle. Hon burkar bara visa sig när jag är Ensam...
Som ni ser har vi inte så mkt att göra då kan vad som helst hända!

Och som ni ser har jag världens bästa CAM! Alltså den borde fan få en puss av mig!

Sitter nu och väntar som vanligt.... det har jag gjort nu sen klockan 9'!!!!!!

Hur länge ska det behöva ta... och varför ska jag alltid passa andras tider när andra kan passa mina? ;D

/Isabelle


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha:D du är bara för rolig !!!! =)) ni var då jävligt lika du och isabelle ;)

2010-11-05 @ 13:57:01
URL: http://sssatuk.blogg.se/
Postat av: ISabelle

Ofc vi är tvillingar precis som du och Taru ;)

Synd bara att du inte har fått träffa henne, du skulle gilla henne ;)

2010-11-05 @ 20:01:14
URL: http://iss0dabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0