JAaaha


Då har alltså dagen redan gått. nu sitter jag här framfördatan!
Har varit med Cornelia på gränsen. Det var inte så roligt för hon var ju lika sjuk som jag och då blir man lättare irriterad (iallafall jag och C ;)) Så det blev inte mkt till att handla till mig ;P Men köpte iallafall färg till ögonbrynen som håller på att försvinna helt för mig.

Köpte även Godis för att "underhålla" C........................

Sen blev det att vara lite barnvakt hos Gina också typ i 1 timma :P

OCh sen efter det blev det att köra lite bil ... for också till farmor... Min söta farmor :)


Sen for vi och kollade på graven, bara jag och pappa. Huujjj....  Det var inte roligt att höra stackars pappa... hur han berättade...
- Jaa vad ska man säga? jag saknar dig det går inte en dag utan att jag tänker på dig.
Jag kunde inte hålla emot tårarna som bara ville spruta ut. Jag vet inte varför det är så känsligt...
 Det är nog för att det är min pappa ....
Jag tycker inte om att se honom nedstämd.



Och nu är jag hemma och funderar på allt... vad man ska göra osv ;)


/ Isabelle

<3


Kommentarer
Postat av: taru

<3

2010-11-06 @ 00:42:27
URL: http://taruu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0