Tjoho

Hejsan idag har jag haft halkbana och inte var den så rolig som alla påstår ;) jag blev mest trött av att sitta och vänta ;)
Det kanske är för att jag är så van vid sladd! att jag inte tycker det är så roligt! inte fan vet jag. Jag ska iallfall inte bli någon bus unge som sladdar! det visade sig att det kunde jag inte ;) haha!



Kom hem och somnade i sängen med Godis ;P var ju och julhandlade igår och fick hem en massa roliga saker JUL JUL JUL ! äntligen är julen här i lägenheten.. ska lägga upp bilder har tagit före och efter ... men saken är den att gardinerna sitter inte på plats!  Det ska jag fixa innan jag Visar det!
Vi var på Rusta, Ikea, Icamaxi! och det tog exakt hela dagen! efter det for man till J och staplade lite ved! sen kom mamma och hämtade och jag for och fixade gardiner hos henne! Corre var också med.

Gud vad det har varit skönt att vara ledig 2 dagar nu ! jag är helt slut fast man borde vara pigg! Borde börja träna lite smått innan det är försent men funderar om man ska ta en skidtur på Torsdag?

Och ber så hemskt mycket om ursäkt om jag inte har skrivit ;) mohahhahah! men det är som ingen ide man gör typ samma saker så inte så kul att läsa varje dag ba: HEj jag har varit på Ikea isov ...


Ne Serilöst man måste ut och ta luft! Blir irriterad på allt och alla när man inte har fått sitt dagliga gift!

Hu j !  Sen fara till biggan för lite kaffe som jag inte har druckit idag ! Bra !

Hejsvejs!! kommer säkert inte att hänga upp gardinerna idag!
Efter som att vi har så korta fönster så man kanske måste sy?! men orkar inte leta symaskin! så man kanske letar efter någon smart ide längst bak i huvudet! men nu tjao!

MF!



nu finns det tydligen en bild på Google också OMG ! det var då när jag var med i radion ;=


Har ju inte skrivit på länge så det blir bara mer och mer så nu HEJDÅÅÅ ! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte sy, man kan fålla upp genom att nåla längs ner på gardinerna. Och det syns inte att det är nålat. Har också "små" fönster och måste nåla upp gardinerna. Man märker ingen skillnad.

Pröva det innan du syr

2010-11-30 @ 21:40:50
Postat av: Ericamukki

va fan bild det var! OCh vi får ta våran skidtur till stugan när isen blivit bättre! :D

2010-11-30 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0