Tja Geeks!



Idag har jag varit med Amanda på Nya kondis. Vi har babbla osv.

Var helt slut igår när jag kom hem från Rusta visste inte vad det var för dag eller någonting Sen ringer H och jag tror det är Rusta som ringer och säger att jag har försovit mig fast jag redan hade jobbat och inte ens skulle jobba nästa dag? Snakca om borta?

För er som inte visste så var jag i Lördags och jobbade på Sport det var därför jag var lite borta i Söndags.


Nu har jag varít och spela Ib härligt men hungrigt! Nu sitter jag och äter middag kl 22. 13?


Bättre sent än aldrig?




Imorgon ska jag se Cornelia när hon sjunger Lucia sånger kanske lite mer jul feeeling? TAck!

BTW idag var hon en riktig skit unge på Ica fuuu faaan vad hon SKREK! ska aldrig ha ungar!



HA en fortsatt bra kväll Hejdå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0