Torsdag och


Lov igen Nice :) Idag var jag till skolan snabbt och gjorde ett svårt prov, min hjärna fungerade inte som den skulle. Kunde inte konsentrera mig. Nåja de får gå som det gick kan ju inte göra någonting åt de nu.
Nu sitter jag barnvakt. Vet inte vad jag ska göra börjar känna mig lite uttråkad redan för ungen gick och sov.  Vad ska man göra ?? borde fixa mina naglar men har ingen ork tänker bara på provet jag gjorde kommer säkert få IG Åhh är så less kan ingen skicka en bra hjärna till mig?
Så här ska en hjärna fungera !



Fast det här är min just nu!







Nu under lovet ska jag chilla och äta godis. Dessutom vill jag påsk pyssla. Men får se vad som händer igår var jag iallafall och handlade lite kläder fast jag har en skuld jag måste betala men ändå tänker jag bara på mig själv!! dåligt dåligt!! Orkar tyvärr inte skriva nå mer så ha ett bra påsklov alla :) 

Iss0 älskar påsken en massa roliga färger och en mysig kännsla bättre än julen ;)


/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0