Aj


Nu ligger jag här isängen och har ont lite här och där. Shit vilken kväll// natt.
Jag var ju och målade i går kväll efter ett tag tänkte jag att det är dags att åka hem var ju svin kallt.
Jag började köra var nästan hemma så ser jag att det ligger ett avgasrör! OMg iss0 hinner inte reagera så hon slängs av mopeden och den flyger flera meter bort.

Det första jag tänkte på var att flytta mopeden fort så ingen kör på den! Jag såg en bil komma försökte ta bort hjälmen, med en arm som inte ville fungera. fick av hjälmen till slut och försökte springa och vinka åt bilen men mina ben var lite ostabila. DOm trodde säkert att jag var full xD
De här unga paret var världens sötaste tur att det finns snälla människor här i världen.
Dom ringde ambulansen fast jag sa att det inte skulle behövas. Men man ska ju alltid vara på den säkra sidan.
Och så frågade dom en massa saker. 
Och det kändes som om jag skulle spy vilken sekund som helst. mina fingrar var iskalla och jag ville bara hem och sova.



Brannbilden och polisen kom också jag var inte som jag brukar... Så stor Grejj bara för att lilla iss0 är lite klantig.
Jag frågade Brinner det;)
Och en jävligt dum fråga från en av brandmännen? Var avgasröret på vägen?
nej man kör ju i diket nu förtiden!
Klart den var på vägen!
Nåja sen bar det av till Kalix var där typ i 20 min sen for vi hem och ambulans förarna skjutsade hem mig.

Nu har jag åkt ambulans!
+
Jag frågade om allt i den roliga bilen. Så nu kan jag bli ambulansförare!


Och idag har jag ont ont ont!  Herregud. Tur att jag har H han är världens bästa <3

Mamma var också helt konstig herre gud! :D haha 

Jag trodde seriöst att jag skulle dööö.


En lärorik dag OmG

/ En människa som har ont i högra armen:|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0