Godmorgon



hmm... vad ska man hitta på idag då?
Jag har ingen aning, just nu ligger jag i sängen och chillar...  har varit vaken ett bra tag.

Igår for jag och H till stan och kollade på Hans Blivande lägenhet (om nu allt går som planerat) ....
Och inte vet jag om jag vill flytta dit??? med honom? :|
Skäl till varför inte:
* Det bor vissa personer i närheter ( SAMMA HUS) som jag inte diggar för 10 öre!
* Har ju inga pengar ingen inkomst... kommer inte kännas som om jag bor där.. Det är ju inte mitt!


Övrigt... Den var stor men ändå liten... Åhhh jag vet inte... Jag är kanske inte redo... Henrik säger att jag typ måste flytta med honom... Men jag känner ingen lust :/
Nå vi får se sen i framtiden :( HJÄLP om några veckor...

Men hur ska vi kunna bo i hop? nja nog för att vi redan gör det... Men någontin alldeless EGET?
Så som vi bråkar... Shit!













/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: Ida

Flytta inte in med honom direkt om du inte vill. Vänta ett tag och se hur det känns. Det blir ännu mer bråk när man flyttar ihop ska du veta, och det är inte roligt. Henrik måste också få lära sig hur det är att klara sig själv. Kram

2010-08-15 @ 12:33:07
URL: http://sister-of-steel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0