Godmorgon





Här sitter jag nu halv 7 på morgonen framför en data fast man hade kunna lega i sängen och sovit...

Igår blev dagen inte som jag hade planerat ? Eller ja säg någon gång den blir det.... Jag som vanligt gör inte ett skit. Bara tar det lungt. Så ta inte allt på allvar när jag säger att jag ska göra någonting.

For till Gina på morgonen sedan bar det ut på äventyr. Vi for och åt på Lei, jag köpte Godis jag hoppas att det är lingonen som jag snart ska  kläcka ut ...
istället för gym blev det Äckel Päckel.






Det jag vet att jag ska göra idag som är säkert är att vara barnvakt...  

Är så less på detta liv.

 Kill me!!






Har ni någonsin tänkt på att allt är konst?  Jag vet och all Konst är Konstig! :D


/Isabelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0