Heeeej :]




Saknar min lille gulle gris.

Jag känner att denna dag kommer bli en toppen dag. Konstigt nog :]

Ska nog chilla här vid datan till klockan 12 sen ska jag tvätta mig och efter de klippa en gräsmatta. Efter det typ vid 3 ska jag stapla ved. Och ... efter det blir det Städa!  Har ju fullt upp idag. Sista Arbets dagen Ever!

Sedan har jag inga planer :[ 

Borde kanske fara till banken fast det får bli en annan dag för idag är jag mycket mycket upptagen ;p

Borde kanske ta kontakt med Jenna om hon kan göra om min blogg. orkar inte läsa all information till det.


'
Goooodie Byie!


/ ISabelleee


Kommentarer
Postat av: taru

vilken underbar bild!!! :)

2010-08-20 @ 11:50:15
URL: http://taruu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0