Heeej


Igår hade jag en mysig kväll med H. Men nu är han borta... Hm Hm.

Idag hade jag tänkt göra en massa saker :) Typ det jag inte hann med i går. Var aldrig och solade ... kan ni fatta jag har inte sola nu på hela sommaren.. och ändå är jag inte likblek. men den dagen kommer väl också.

Idag när jag vaknade hade jag nästan panik!!! skolan börjar ju snart .... Alltså NEJ NEJ NEJ jag vill inte!

Krisen går över ...





Jag sitter och funderar i vilken ordning jag ska börja min dag??

1. ? typ gymma? Bara kanske.
2.  ? Sola?
3. Ränsa ogräs?

Men det kommer säkert inte bli någonting av detta ;)

Var på Nelly.com och kollade på en skit snygg jacka! gjorde det i går också men när jag har lagt den i varukorgen känns det som om jag inte vill köpa den för jag redan har jackor. Samma sak hände idag la den i varukorgen Men ides inte köpa den??? 

Shit alltså jag har blivit snål det kunde man aldrig tro xD









Fast jag bryr mig om miljön... Ibland ;]

Men nu ska jag typ käka? klockan hmm? jaja men då hinner maten smälta lite :P

Kanske skriver några rader senare Puss !


P.S

Just JAAAA HAHAHA i går när jag körde till m-lund okej jag var olaglig körde nämligen på Gångvägen, BTW
En som går i våran klass ( lite WEIRD) Dom kom emot mig och båda (killen alltså) Börja mjaoa åt mig ??
Ni Vet säkert vem jag menar? Måntro om dom är höga? eller vad fan håller dom på med?

TYP VÄX UPP !?!

Annat som är WEIRD än bara dom xD





TyP LoL!


Paramedics in Training: some just don’t have a clue


Microsoft Tech Center in India

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0