HEj igen!

Jaa som ni vet gör jag aldrig de vad jag säger att jag ska göra... Så det jag har gjort när jag har varit borta är :
Först var jag och klippte en gräsmatta efter det for jag till Erre Vi skulle gymma med Jenna men hon höre inte av sig.. ELler nå sånt Men jag är nästan bara glad över det.. Har haft sådan huvud och mens ont idag...

BTW käkade jag onyttig mat idag men jag har ju mens ;)

Efter det for jag till farmor och rensade ogräs! Med min kära pappas hjälp. Hjälpte honom sen med att ta bort det ruttna staketet!

Sen for vi och övningskörde med pappas bil .. det var första gången jag körde med den och det var då inte lätt!
Jag kommer aldrig få körkort!! :'(

Jag ber dig Gud hoppas du läser detta! Jag behöver all din hjälp med detta körkort! snälla hjälp mig...
och jag vet att du inte brukar lyssna på mig för jag har aldrig märkt att du hjälpt mig men nu snälla för engångs skull!

HJÄLP MIG!



JAha? är det därför du inte lyssnar?! DAGS ATT VAKNA DÅ! :'(

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0