Helluuu


Vill bara säga till alla dumma bilförare! Att mopedister inte är blinda eller har någon synskada! Vi ser hur bra som helst, så frågan är SER NI OSS?  Var vänliga att stäng av Helljuset i Tid blir ju bländad till döds snart. Vi ska också få köra när det är mörkt :]


Ett till skäl till varför jag borde ha körkort.


Jag blir nykär av att se nykära par... Hujj så söta man kan va ;]


Nu har jag bestämt mig att jag ska flytta med ett tag iallfall . Om det inte funkar så funkar det inte. Men jag kan ju inte säga någonting än. Jag har ju inte ens provat. Jag har lugna ner mig nu. Och om det nu skulle hända någonting som jag nu helatiden tror är det ju bara att jag pratar med pappa så får han sköta de andra ;]

Justjaa ändå när jag är i gång och snackar om pappa, för engång skull frågade inte  gubben om min pappa Dom trodde nämligen att jag var Evas dotter idag. Äntligen lite nytt blir nästan sur av att höra om min pappa. Fast när dom berättar historier är det alltid lite Roligt :)

Skulle bara medela att Mopedturen hem gick kanon fast jag höll på att köra av vägen.

/ Isabelle

P.S Nu ligger jag här och fryser! kom och värm mig H ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0