Huuuuh


Jaa jag sitter här på skroten... skulle måla men det verkar bli senare. Han sa att det inte skulle ta länge men har redan varit här i 2 timmar... Men jag vet vad H:s DET TAR INTE LÄNGE betyder ;)

Idag har jag varit till banken men Cornelia (var barnvakt) och flyttat över pengarna till en säkrare FOND...

Efter det kom Erre och Jenna och hjälpte mig med busungen...  Nu kan jag tyvärr inte lägga in bilderna.

Imorgon blir det att gymma... Vad kuuul måste jag tänka.. ska jag någonsin bli snygg så är det bäst att sätta fart nu...


datan dampar så de är bäst ja slutar nu inna den stängs av


HA de bra
Hejs !

/ Isabelle
p.s kommer bilder i morgon eller någon dag PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0