I Like It!


Jaa nii imorgon är det skola igen. Idag ska jag övningsköra med mamma. efter det ska jag vänta på att Henrik slutar och sen mot kvällen blir det middag hos Mammmiii.

Igår såg jag seriöst världens bästa film.
Lipade typ igenom helafilmen.
Hojja den filmen borde alla unga se iallfall de i 12 - 13 års åldern.

Värstingarna



En film jag rekomenderar Skulle kunna se den igen.
Buuhuuu..

Den handlar typ om omogna ungjävlar som håller på med dumheter och hamnar på ungdomsfängelse och där blir dom mognare när dom börjar med fotboll.




Nå före filmen var jag alltså med Cornelia. Det var som om hon inte kände igen mig? men sen lärde hon känna mig på nytt.  Haha hon störde sig på min näsplopp och ville ta bort den hela tiden och sen när hon inte fick blev hon svin sur!
Hon vill nog inte att jag ska lida med skrot i ansiktet xD


/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0