Som ni ser....



Har jag jätte jätte tråkigt...  Nu har jag bytt plats till MArielund. Cornelia gick just och la sig.  Jag har tråkigt.

Ska dricka skit mycket kaffe idag så jag skiter skit mycket!!! Tror jag har fått någon slags förstoppning. Det är nog för att jag har börja äta en massa skit...

Nu sitter jag här och funderar på om det är någon ide att Fixa sig? 

Skriver snart igen ;) ska skriva så mycket så att jag slipper skriva på ett tag xD





Snart är mina jobb också slut! Jag tycker det både är bra och dåligt...
Nästa torsdag ska vi till Svefi och redovisa...
OCH jag som inte ens har fått pengar av alla...



Jag och Jonnas söta Hund




Företaget Gick bra och nu är jag Rich Bitch!






..... NoT





/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0