Tjabba Tjabba!


Jag sitter här i sängen och kollar på henrik när han sover... En "perfekt" fredag.

Idag har jag varit barnvakt till cornelia.. Tess har också varit där hela dagen..

 Jag städade och lagade mat en riktig hemma fru!




Idag orkar jag inte vara ett blogg proffs... Orkar bara skriva ett inlägg (A)


Nu idag ska jag bara ta det lungt äta mitt godis som jag köpte en dag när jag var hungrig.

Hmm vad kan jag mer berätta?

Jaa usch snart börjar skolan och jag längtar inte...
Inget illa men vem saknar Tarus och Satus Fighter? ;)
Fast ska jag vara ärlig saknar jag DOM :'(

Miss You all my dear friends... Alltså jag kan Engelska i bland FRÅGA JENNA!

/ Isabelle


P.s JAg blev seriöst snurrig av Kärlekspiller Ni borde testa!!!




Köpte en ask till henrik där det stod världens bästa kille! Så han skulle bli lite snällare!!


Nu hejs!


Kommentarer
Postat av: snasu

haha :D åh nej då måste man börja fightas igen ;)

2010-08-13 @ 19:17:03
URL: http://sssatuk.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jaaa ;)

2010-08-14 @ 10:43:55
Postat av: taru

haha isso ! saknar dig med <3

2010-08-16 @ 18:22:14
URL: http://taruu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0