Tjena Tjena


Nu är det vanliga dagar igen... Under helgen har jag jobbat och jobbat PÅ RUSTA.
Det var mycket stress men ändå inte så farligt... vissta timmar kunde det vara tjockt med folk och ena timmen kunde det typ vara 10 kunder... 

Nu i helg har kära Henrik också varit ledig... Men som sagt har jag jobbat...

Igår när jag kom hem från jobbet hade H städat hela mitt rum visst är han ganska söt? <3





Dagens planer:

* Barnvakt ( är det nu Hojjja)

* Gymma

* Ta en kaffe med Erre ( har sakna dig <3)

* Fara hem och använda alla mina nya saker som jag fått :)


Saker jag borde göra:

* Sy in ALLT som jag borde SY!!!! = En hel kasse!

* Ta hand om mig själv!

*  Börja sluta röka ;'(


  

/
I
S
A
B
E
L
L
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0