Visst skulle jag vara Gullig?


Om jag skulle städa hela rummet och köpa Godis och göra det jätte mysigt till på fredag kväll när henrik kommer hem från jobbet.
 Måntro om han skulle bli glad?
 om han nu inte kommer typ vid 2 på natten då blir jag kanske trött och somna












Och så ligger jag och väntar på honom ;) så som på bilden xD Haha börjar bli tlött...


Nu är Fredagen Planerad Kanske
Ni vet ni vet ... hurdan jag är Men förhoppningsvis.

Vad ska man hitta på med sin pöjkvän hela helgen? Han är nämligen LEDIG :|
Kommer nog bli lite lesss är ju icke vad vid att vara med honom.




HEjsandåsan

Dear Isabelle


Kommentarer
Postat av: Ericamukki

Jo isso du skulle vara jätte gullig om du skulle göra så men kom ihåg att bli inte besviken sen om det inte går som planerat för så blir det oftast för mig :P men hoppas dina planer går som smort :) syns imån kl 2 :) <3

2010-08-19 @ 01:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0