Bara Tisdag? näääär är det Fregag?!

Men hej på Dig!!!   Idag har jag varit i skolan och lärt mig en massa not? Jag tor jag börjar bli lite små förkyld bra då får Henrik pyssla om mig för vad gjorde inte jag när han var sjuk? MOHHAHAHAHA*Elakt skratt*



Promenerade just till Marielund Gina och C kom och mötte mig och nu som vanligt sitter jag i mitt andra hem mycket mycket trevligt!

Vad ska man hitta på Idag då? det händer ju inte så mycket nu förtiden.  borde kanske ta bort julgardinerna, julstjärnan, tomtarna och glittret? eller vad tycker ni? det är ju snart februari *haha* men jag har inte brottom men de för de är ju ändå ingen som hälsar på förutom henrik men han är väl van? och jag är ju lite sjuk(A)då kan man ju inte byta gardiner?
     *bra anledning*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0