Snart är det Fredas mys! ;)

Jävla Satu och nu alla som har sjungt den där låten Idag, nu sjunger jag den och kan inte släppa den i en enda minut!

nu sitter jag här i mitt andra hem och passar lilla Cornelia. Hon tog just en tupplur funderar på om jag också ska vila lite känner mig lite trött !


här kommer det en blid när jag försöker mata henne det var då inte så lätt som jag trodde, skärskilt inte när hon kliar sig i ögonen med mat på fingrarna=/ (aa vet sliten som gatan)


Det var inte så lätt ;)



Ja vad har man gjort ida då?  Tänkte först inte ens fara till skolan för ville sova men jag tänkte på den goda maten det var min anledning att fara till skolan IDAG!

Senare ska jag kolla tv =) det kommer nå bra på 4 som jag hade tänkt se oooo!!! haha !

Nu har pengarna kommit på kontot också Jag vill handla det har jag inte gjort på siv länge känns det som. Jag skulle vela ha nå kul typ smink kläder osv.. men de blir nog inget av de kanske ska spara iallafall 1 dag.


PENGARNA BRÄNNER JAG MÅSTE SLÖSA



Jag som

Jag som mamma vad säg som de? Ne det passar inte!!!


Men nu fara och Vila eller nå / Isabelle



Kommentarer
Postat av: Erica mukka

måå va söta ni är :D

2010-02-05 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0