Smart Iss0

Jaaa.... jag var så lycklig när jag kom ut från Ica maxi.. Jag har köpt nytt smink.... Men som ni alla vet är jag som jag är... lite slarvig och glömmer offta saker... Jepp Jag har alltså glömmt min Ögonbrynspenna på Ica... Och smart som jag är tänkte jag ännu att jag behöver inge kvitto...... Nice 100 kr åt skogen..... TACK ;'( 




Ja vad har man mer gjort idaG? :P    Joo vi vaknade och for till Ikea eftersom inte H hade tid igår fick det bli idag.
Jag köpte två hyllor för dom var skit billiga:)   Så den här veckan blir det att mublera om och städa. Måste ju se hyfsat ut om jag ska bjuda mina vänner på PARTY!

Efter detta for jag till Gina o Cornelia Vi gungade och Roade oss på alla slags sätt... Det är tur att En unge kan göra en butter käring glad.


Längtar till i morgon  då blir det att städa;) hihi


/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0