Hej hej

Ja idag har varit ledig, och firat Henrik som tog studenten idag. Det var faktiskt roligare än vad jag trodde.
Tyvärr hade jag ingen fantasi så det blev bara en blomma och en slant.
Jag fick min mage proppad med mat, därefter matkoma. Så jag gick och sov 1 timma eller 2. Efter det blev det ju fika också så nu nästa vecka blir det att träna... Hojja! eller kanske inte...

Jag ska inte säga så mycket... Nu har pollen satti sig i näsan på mig? kanske därför jag är så trött. Jag skulle inte berättat för Taru och Jenna om min pollen alergi för några år sedan. Jag var ju så stolt över att Alergin hade gått över. Och nu efter 4 år är den tillbaka? WTF, det var som om Gud ville straffa mig. Härdanefter ska jag vara tyst!

Imorgon blir det iallafall att köra Gokart med Rusta gänget någonting jag ser fram emot.
I går var det föresten sista dagen på rusta och jag saknar rusta redan, så hoppas att dom snart behöver mig. Annars får jag komma dit och jobba gratis ;)

Det var allt jag hade att bjuda på idag. Kommer kanske ett inlägg innom en månad ;) eller vecka eller dag. Ni ser jag LOVAR ;)

/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0