Jaa

Då har den här dagen gått mot sitt slut igen... nog för att det är nån timma kvar. Idag var de sista dagen i skolan, jag fick ganska bra betyg osv... Så jag är ändå ganska nöjd.
Efter skolan gick jag till Taru för att umgås lite. Vi somnade till slut och jag drömde världens konstigaste drömm kommer nog inte i håg den om några dar men som tur är vill jag inte det. HAHA

Imorgon ska jag "jobba" vara med Cornelia ;) jag vet guuud vad jobbigt det kommer att bli ;) ... NOT...

Träningen har lega nere nu i 1 vecka typ, Nu måste jag börja ta igen Herregud. En sak måste jag lära mig att aldrig sluta träna, sktier man i en träning blir man latare och latare för varje dag som går. Sen tappar man lusten också inte bra.....   Så för hoppningsvis ska jag träna imorgon om jag orkar ;) kanske ta en promenad med Cornelia iallafall, men borde gymma nu när pappa har betalat och allt! *Joo det måste jag göra=D

Då har jag full bokad dag i morgon till klockan typ 16.00-17.00 Sen är ja ledig och då är det bara att kontakta mig för jag har tråkigt som vanligt ... jag tror faktiskit att jag saknar Jenna lite ,.. Puss på dig <3


/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: jenna

Jag saknar dig med fast jag saknar jätte mkt ;)

2010-06-20 @ 14:28:09
URL: http://jennamanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0