Och jaaa..

Då var alltså kick-off veckan slutförd och nu är företaget i business.
Det har varit en lärorik vecka. Och äntligen får man göra allt som man gjort i skolan på riktigt!

Hade en kund i Torsdags och har en i morgon. Eller ja städade Bastun här hemma åt mamma. men henne räknar jag inte med, bara när jag ska bokföra.

Som jag sa var veckan en rolig vecka tänk om varje skoldag var så rolig... men tyvärr.
Så här har veckan sett ut:

    Måndag 21/6    - att utveckla en affärsidé?

    Tisdag 22/6      - marknadsföring

Vi gjorde även en "rolig" film HAHa Det var inte så lätt som man trodde Men de gick till slut :)
http://www.youtube.com/watch?v=NfHsO8fe3Bc

    Onsdag 23/6    - försäljning

                     - presskonferens

   Torsdag 24/6    - ordning på papper och pengar



Orkar Tyvärr inte skriva nå mer HIHI*
Ska ut på ärenden åt mig själv nu innan kvällen kommer!
Vi kanske syns!
/ Isabelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0