Den här veckan!

En Personlig hälsning Till ERRI som idag Fyller 18 GRATTIS GRATTIS ! Många grattis kramat till dig ifrån mig!



Jaa så var det en "ny" vecka nog för att jag skriver först nu när veckan nästan är slut men har inte haft tid och inte ork! Den här veckan har jag hunnit med detta:

* Gymmat 3 ggr (idag tog jag en paus)

* Åkt skridskor

* Badat med satu

* Skrivit klart mitt personilga brev till nationella!

* Gjort nationellt prov i Engelska fick G Jippie!

Det är vad jag har hunnit med. Inte så mycket men alltid någonting! Och imorgon blir det skidor!!! Gud vad KUL! hahahahhaha Jag och Erre ska ha det mysigt med varm OBOY ! och mackor! hihi


Nu ska jag förbereda Svenska talet till nationella Good Bye!

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0