Söndag


Ja det är alltså redan söndag och jag har inte gjort någonting under helgen som jag kan skryta över. Har bara tagit det lugnt varit hos Gina, kollat på en del filmer. Nu Idag vaknade jag klockan 8 för jag skulle fara och gymma visst är jag duktig? Efter gymmet gick jag och solade. Det var skönt nu är jag lite finare i morgon bilr det gymma igen. Nu när vi har LOV ska jag nog fara till Luleå om jag har en snäll mamma, hoppas jag får mycket pengar fast jag kan ju alltid drömma ;)





Vi ska få låna luftslottet som sprängdes    ser framemot att kolla på den idag kollade den nya beck igår den var helt okej men nu ska jag chilla lite till sen ska jag hem med H och CHILLa ÄNNU MER Chillva ?;)


GOod Bye My lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0