Barbie!


När jag var liten var jag bra på att leka med barbie! När jag var på dagis såg jag alltid någon mamma som skulle hämta sin unge.. Då tänkte jag alltid att henne ska jag leka när jag kommer hem. Hon hade alltid högklackade skor och såg ut som en barbie.  Sen när jag kom hem lekte jag att min barbie var Mamman.. Jag vet låter lite roligt, men det var det också....


Jag slutade leka med barbie när jag var 11 / 12 då insåg jag att jag var för stor för sådant. En dag när jag skulle leka med barbie visste jag liksom inte hur man gjorde nå mer.... Det var sista gången jag försökte leka... jag insåg att jag hade blivit stor... Istället satte jag mig framför tv:n och såg ett dåligt program.
Varför blir man tråkigare desstu äldre man blir???? 



Det jag vill säga är att jag alltid vela se ut som en barbie tills idag för märker att det aldrig kommer att hända... Den som uppfann barbie var inte smart.... kunde ha gjort dom lite fetare. SURT



/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0