Hej *Hej

Jag skrattar varje gång jag ska skriva här på bloggen... som ni kanske vet gjorde jag denna blogg för ett ganska bra tag sedan men har dock inte skrivit på så där 2-3 år. Jag skrattar åt lösenordet hur fan kom jag på de? Jag måste nog varit så kär i de små djuren!!!

Nå den här veckan har varit som alla andra.... Rusta går fortfarande bra... tiden har börja gå lite lite sörligare.... Det är lite trist... Men inte så jätte länge kvar iallfall. 



Den här veckan har jag:
Gymmat 5 dagar
Gått 4 tullar 1 dag?
Promenera till marielund 3 dagar iallfall?
DET VAR TRÄNINGEN... nu kommer det vanliga...:
Jag har varit på rusta och stått i kassan och blivit iriterad på kunder!
Varit med H??? .....
Börjat längta till 18 års dag? tänk jag som inte ville men nu vill jag ;) så de kan gå....
Ätit god mat.
Tagit fram mopeden ska nog börja köra med den så man får ersättning för de också...
Har sparat i hop 567 kr? kanske mer?  No
Skaffat lite jobb.....
JJAAAPP det var allt denna vecka får se vad som kommer nästa vecka... Det är inte så lätt att sammanfatta allt man gör efter som jag gör ganska mkt men ändå ingenting..... HAHa ;)


/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0